Satu-Marianne Piispa

2. elo 2020

Runoratsulla syksyyn

Hei, Ihana! ❤️ "Pitkä" kuukauden kesäloma on blogitiimillämme ohi, ja tästä tämä taas alkaa; olen ihan innoissani! Kevät ja kesä ovat tuoneet todella paljon uutta Mikkelin Vapiksen some-työhön, mutta vielä ainakin yksi yllätys "Rapakon takaa" on syksyn mittaan tulossa...

Viime viikolla Suomen Viikkolehti julkaisi jutun, jossa kerron rakkaan seurakuntamme keväästä ja kesästä, hästäk koronakevään kantamoisena. Juttu on kokonaisuudessaan luettavissa tästä linkistä Suomen Viikkolehden netissä. 🙂

Korkataan Vapiksen blogisyksy nyt luovasti auki runokuvilla, joita mieluummin vaikka ajatelmiksi kutsuisin. Yksi intohimoni näet on yhdistää kuva ja teksti, ja siitä tuotoksia tässä alla.

IHANAA saada olla taas seurakunnan sorvin ääressä, siunausta Sinunkin syksyysi!

(Muissa aukeaman kuvissa on CC-lisenssi käytössä, keltasävyinen kuva on maalauksestani ja siis omani. Klikkaa kuvaa, niin se aukeaa itsenäisesti.)