svk-logo-seethrough.png

KEITÄ ME OLEMME?

Olemme Jeesukseen ja Raamattuun uskovien kristittyjen yhteisö sekä Suomen Vapaakirkon paikallinen seurakunta Mikkelissä. Vaikka seurakuntamme juuret ulottuvat yli sadan vuoden taakse, haluamme toimia nykypäivän mikkeliläisten ja sen lähikuntien asukkaiden parhaaksi palvellen, rukoillen ja evankeliumia kertoen. Juuri sinä olet tervetullut tilaisuuksiimme!

Seurakuntamme leimaan kaiverrettiin jo kymmeniä vuosia sitten sanat, joihin edelleen uskomme:

”…että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon.” (Ef. 3:10)

svk-logo-seethrough.png

NÄKYMME

Mikkelin vapaaseurakunta haluaa olla yhteisö, joka ottaa erilaiset ihmiset avosylin vastaan ja jossa saa olla oma itsensä. Tavoitteenamme on kasvaa paikaksi, jossa korjataan rikki revittyjä niin, ettei kenenkään tarvitse tuntea oloaan yksinäiseksi tai ulkopuoliseksi.

Haluamme kasvaa Pyhällä Hengellä täytetyksi, rukoilevaksi ja Jumalan Sanaan syventyväksi seurakunnaksi, jossa jokaista rohkaistaan löytämään oma palvelupaikkansa. Haluamme tavoittaa Mikkelissä ja lähikunnissa yhä enemmän ihmisiä, jotka eivät vielä tunne Jeesusta.