Untitled_edited.png

PODCASTIT

Mikkelin Vapaaseurakunnan podcast-kanavat ovat seurakuntalaisten tuottamia. Podcastien feedit seurakunnan sivulla tulevat Acast-palvelusta. Niitä on kuitenkin mahdollista kuunnella myös Spotifyn, Youtuben ja Apple Podcasts -palvelujen kautta kanavasta riippuen. Tarkemmat kanavakohtaiset tiedot alla.

Kanavia on kolme, ja ne aloittivat toimintanas huhti-/toukokuussa 2020.

HUOMAA! Tällä sivulla olevien kuvakkeiden kautta voit kuunnella ainoastaan lähetysten alun! Kanavakohtaisten linkkien kautta pääset lataamaan ja tilaamaan ohjelmat kokonaisuudessaan!

saleet-auki.jpeg

Aaronin ja Jessican, kahden Mikkelin Vapaaseurakuntaan kuuluvan nuoren mehukkaita mietteitä. Pohdiskelemme sekä tuomme esiin erilaisia uskovan arjessa näkyviä asioita henkilökohtaisella otteella. Avataan siis säleet ja vahvistetaan tai rikotaan stereotypioita. Tervetuloa mukaan!

Säleet Auki -kanavaa voit kuunnella suoraan seurakunnan etusivulta, sekä Spotify että Acast-palvelun kautta.

perustus-podcast-logo-300x300.jpeg

Perustus-podcastissa puhutaan elämästä kristittynä eri teemoja käsitellen ja siitä, miten Jumala on toiminut ja toimii edelleenkin tänä päivänä! Mikin takana juttelee Netta, ja silloin tällöin mukana on myös vierailijoita. Tervetuloa kuuntelemaan!

Perustus-kanavaa voit kuunnella suoraan seurakunnan etusivulta, sekä Spotify, että Acast-palvelun kautta.

podcast-logo-forUse-1000x1000.png

Laukkaava Lammas poukkoilee Herran laitumien viheriäisiltä niityiltä Taivaan Rantaan ja takaisin. Hyppää mukaan! Podcastia toimittaa Satu-Marianne.

Laukkaava Lammas -kanavaa voit kuunnella suoraan seurakunnan etusivulta, sekä YouTubeSpotify, Apple Podcasts että Acast-palvelun kautta.